Якщо при огляді товару на пошті ви виявили неповну комплектацію або невідповідність, компанія «Мікс-Лайн» зобов'язується замінити або доукомплектувати цей виріб.
Зверніть увагу: компанія не несе відповідальності за товар, який було пошкоджено під час транспортування, тому будь ласка уважно огляньте пакування товару при отриманні на поштових сервісах.
Памʼятайте, поштові сервіси не приймають претензії після отримання товару.
Усі спірні питання організація допомагає вирішити у самий швидкий термін.
Ви можете повернути меблі протягом 14 днів із моменту прийому замовлення. Але лише за умови, що він не має слідів експлуатації. Відправлення та доставка нового товару здійснюється за рахунок кінцевого споживача.
Гроші повертають клієнту відразу після отримання меблів назад та його огляду спеціалістами Mix-Line.